Kruhový trénink

Foto 15

Kruhový trénink je náročnější forma cvičení, kdy se během jednoho okruhu (odtud název kruhový trénink) procvičuje horní i dolní část těla. Od klasického posilování se liší jednou podstatnou věcí – kruhový trénink výrazně ovlivňuje vytrvalost a zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému. Pokud potřebujete zlepšit fyzickou kondici, redukovat svoji hmotnost nebo množství tuku v těle, zhubnout nebo jenom zformovat postavu, kruhový trénink je ta správná volba. Jediným omezením tohoto cvičení je nevhodnost pro jedince se špatnými zády.

Ve studiu Prosek a Kobylisy je lekce určena maximálně pro 8 klientů
Snažíme se nabídnout co nejosobnější přístup

 

Průběh kruhového tréninku

Průběh kruhové tréninku pro ženy i muže je stejný – 1 minuta na jednu sérii cviků, krátký odpočinek a šup na jiný cvik. Toto se bude dít po dobu 55 minut, což je délka jednoho cvičení. Nebudete však cvičit pouze s činkami, ale využijete i moderní cvičební pomůcky, kterými centrum trenéra fitness disponuje, např. TRX, Flowin, T-bow, které vám pomohou střídat aerobní aktivity s posilováním.

V létě je oblíbenou obměnou lekcí cvičení v přírodě. Po domluvě část tréninku probíhá v přilehlém lese, kde jsou ideální podmínky pro kondiční běh či rychlou chůzi. Takto kombinované cvičení je velmi oblíbené pro svou pestrost a všestrannost.

Dítě

Máte malé dítě a nemáte hlídání?

Rozhodně to pro nás není překážka! Na lekce konané na Proseku a v Kobylisích můžete vzít své děti s sebou.

Dítě

Cena


Rezervace lekce

Proč navštěvovat kruhový trénink u nás?

Pomůcky používané při cvičení

Foto z lekce

Foto 18


Reference

Video od našich milých klientek