Trener-fitness.cz se stěhuje na www.fitnessie.cz

Sjednocujeme www.trener-fitness.cz a www.studio-fitnessie.cz pod jednu doménu.
Aktuální informace naleznete na www.fitnessie.cz

Zdravá záda

Zdravá záda

Bolesti zad a krční páteře jsou velmi nepříjemné, omezují nás a potýká se s nimi dokonce i mladá generace. Hlavní náplní lekcí zdravá záda je právě odstranění bolesti zad a krční páteře, protažení zkrácených a posílení oslabených svalů zad a břicha. Lekce zdravá záda jsou funkčním zapojením důležitých svalových skupin a jejich cvičením děláte něco pro své zdraví a dobrý pocit ze svého zpevněného a ohebného těla.

Ve studiu Prosek a Kobylisy je lekce určena maximálně pro 8 klientů
Snažíme se nabídnout co nejosobnější přístup

Průběh cvičení zdravá záda

Lekce zdravá záda jsou vedeny pod dohledem zkušené fyzioterapeutky, která vás provede jednotlivými cviky na bolesti zad, ukáže vám, jak posilovat záda i ostatní svalové partie a dohlédne na správné provádění cviků na záda. V lekcích zdravá záda vyzkoušíte moderní cvičební pomůcky, jakými např. jsou balanční pomůcky, Aquahit – speciální vak napuštěný zčásti vodou a vzduchem, balony, Bosu, Flexi bar nebo Theraband, což je široká guma na posilování.

Chcete posilovat svá záda?

V našich kurzech zdravých zad na Proseku a v Kobylisých máte v příjemné atmosféře příležitost poznat toto jedinečné cvičení, naučit se základní principy a odreagovat se od každodenního stresu. Kurzy probíhají za pomoci podložky a drobných cvičebních pomůcek a pod vedením lektorky, která kromě nezbytného předcvičování dohlíží na správné provádění jednotlivých cviků.

Dítě

Máte malé dítě a nemáte hlídání?

Rozhodně to pro nás není překážka! Na lekce konané na Proseku a v Kobylisích můžete vzít své děti s sebou.

Dítě

Cena


Rezervace lekce

Proč cvičit svá záda právě u nás?

Pomůcky používané při cvičení

Reference

Zuzana Schwarzová

Zuzana SchwarzováDo Studia Fitnessie mě přivedla bolavá záda. Marně jsem hledala cvičení, které bude zaměřeno na bolesti zad a bude cvičeno ve večerních hodinách, abych nemusela odcházet z práce v pracovní době na rehabilitace. Ve Studiu Fitnessie vedou hodiny „bolavá záda“ zkušené fyzioterapeutky a skupiny jsou max. po pěti klientech, takže se lektorka může věnovat všem a hlídat správnost cvičení. Cvičení mi velice vyhovuje a přístup především lektorky Renaty je perfektní. K tomuto rehabilitačnímu cvičení jsem po čase přidala i „Pevné břicho a zadek“ a opět jsem velice spokojená s vedením lekce a s přístupem lektorek a lektorů, kteří se snaží i ve skupinové lekci věnovat klientům individuálně podle jejich potřeb. Studio Fitnessie chválím za přístup ke klientům a všem upřímně doporučuji.


Michaela Váchová

Michaela VáchováJako každý druhý „tvor kancelářský“ mám problémy s bolestí zad. Do Fitnessie jsem začala chodit asi 2 roky poté, co jsem ukončila pravidelná rehabilitační cvičení ve zdravotnickém zařízení, kde mi nakonec poradili především: hlavně cvičte a nepřestávejte! Ale znáte to. Skutečná odhodlanost cvičit doma každý večer mi vydržela zhruba rok a potom už to se mnou šlo opět z kopce. Když jsem ve Fitnessii objevila lekce s názvem „Zdravá záda“ neváhala jsem. A dnes je jasné, že jsem udělala dobře. I když se jedná o skupinovou lekci, je zde zaručen v podstatě individuální přístup. Trenérka se zajímá o Vaše potíže a bolesti a vzhledem k tomu, že se jedná o fyzioterapeutku, dokáže Vám s nimi také kvalifikovaně pomoci. Domů odcházím pokaždé příjemně protažená a narovnaná jako pravítko – tedy samozřejmě pravítko s tím správným esovitým zakřivením :-). Navíc si užívám příjemné prostředí a skvělou vybavenost rehabilitačních cvičebních pomůcek, kterou nenabízela ani rehabilitace na poliklinice. Dnes o svých zádech téměř nevím a to je pro Fitnessii ta vůbec nejlepší reference.


Foto z lekce zdravá záda

Zdravá záda

Strečink zdvihače lopatky - Levou rukou se lehce chytíme za temeno hlavy a bradu stáhneme do půlky klíční kosti. Nezvedáme ramena. V protažení setrváme 20 vteřin a plynule během něj dýcháme. Protahujeme vždy každou stranu 2x.

Zdravá záda

Balanční cviky a výdrže na bosu - velmi oblíbené cviky s velkým účinkem

Zdravá záda

Dřepy pro pevný zadeček

Zdravá záda

Posílení zádových svalů nám zaručí vzpřímené držení těla

Zdravá záda Zdravá záda

Trenérka fitness Daniela kontroluje správnost provedení cviku

Zdravá záda

Protažení hýždí